Nieuws

gezichtsverzorging-routine.jpg

Klantenstop

Ik voer een klantenstop in. Het klinkt heftig, maar het is helaas nodig. Ik wil graag de tijd nemen voor de vaste klanten en de service kunnen behouden.

En dit lukt helaas niet als het klantenbestand steeds groter wordt. Het voelt heel dubbel. Ik wil graag iedereen blij maken, maar niet ten kosten van de trouwe klanten en mijzelf.

Wat houdt zo’n klantenstop precies in?

Ben je vaste klant in het instituut?

No worries, je kan steeds een afspraak maken in het instituut of telefonisch. Voor jou verandert er niets. Ik raad je wel aan om steeds tijdig je vervolg afspraken in te plannen om teleurstellingen te voorkomen. 

Ben je nog nooit bij Lelien geweest?

Helaas moet ik je dan teleurstellen en is het momenteel niet mogelijk een afspraak te maken in het instituut.

Heb je interesse in verzorgingsproducten of make-up? Geef dan gerust een seintje.

Is het niet helemaal duidelijk? Of heb je vragen? Stel ze gerust, ik sta graag voor jou klaar.

Lien

Op zoek naar make-up of advies?

Neem dan zeker contact met ons op.

Contacteer ons